Wednesday, August 19, 2015

Tattoo girl


Tattoo girl

Deur karoogriffel

Sy was nie besonder mooi nie, en ook nie besonder goed gebou nie. Nie die soort pop-mooi wat jy op tydskrif voorblaaie sien nie. Tog, daar was iets omtrent haar. Sy sou beslis uitstaan in ‘n groep. Ek het haar nog nooit vantevore gesien nie.

Toe sy die eerste keer in my winkel gekom het, was dit om my te vra wat my tattoos kos. Iets aan haar het my getrek soos ‘n magneet. Ek het dus nie my gewone sarkasme gebruik nie en slegs gesê dat dit afhang van die groote en kleure. “Ek het al een”, het sy gesê, asof ek gevra het.  So, nou vra ek maar, “waar?”, deels omdat ek haar so lank moontlik in die winkel wil hou. “Agter op my kruis”. Nou sê ek, “Wys my!”. Sy het sonder enige seremonie om my toonbank gestap, tot teen my. Haar top opgelig en haar jeans onnodig laag afgetrek. Die tattoo was laag onder op haar kruis en ek kon dit duidelik sien. Ook die ligblou ”g – string”wat sy aangehad het. “Dit lyk goed”, het ek gesê en self nie geweet of ek van die tattoo of die “g-string”praat nie.

Toe sy die volgende dag terugkom vir haar tattoo, het sy dadelik haar top uitgetrek, sonder dat ek daarvoor gevra het. Haar kaal borste het vol en swaar gehang. Die nipples groot en donker.  Dit was vir my moeilik om op my handewerk te konsentreer. Ek was heeltyd oorbewus van haar stywe nipples waaraan my hand af en toe geraak het soos ek gewerk het. Sy het stip voor haar gekyk sonder enige aanduiding dat sy bewus is van die effek wat sy en die situasie op my gehad het. Toe ek skielik opkyk, sien ek dat sy stip na die spieël kyk waarin sy my die heeltyd fyn dop gehou het. Daar het so ligte glimlag op haar gesig verskyn. Ek het besef dat sy my die hele tyd sit en “play”het. Ek het my “pose”mooi gehou, gemaak asof ek dit nie agter- gekom het nie. Hoewel, ek dink sy het geweet.

Die ontwerp waarvoor sy gevra het was baie fyn met baie detail. Ek het harder hierop gefokus en gesien hoe die ink bietjie vir bietjie in haar vel ingaan. Hoe die ontwerp stadig begin vorm aanneem. Toe ek uiteindelik klaar was het ek die tattoo saggies met handdoekpapier probeer skoonvee. Dat was moeilik want haar bord het bly beweeg. Sonder enige woord het ek die bors opgelig , my hand daaronder ingesit en dit stewig vas gehou terwyl ek met die ander hand die oortollige ink afvee. Sy het stil gesit en my nou vol in die oë gekyk. “Hou jy daarvan?”het sy gevra, en weer het ek nie geweet waarna sy regtig verwys nie. “Ek hou altyd van my werk”, het ek geantwoord, “en ja, dit het besonder mooi uitgekom. Ek kan sien hoekom jy dit gekies het”.  “O, die tattoo, ja ek hou ook daarvan, dankie”het sy geantwoord en weer was daar die glimlaggie op haar gesig, terwyl haar oë duidelik sê dat sy eintlik iets anders bedoel het.

Ek het die tattoo toegeplak en sy het gevra of sy haar top moet  aantrek. “Ja”, het ek geantwoord. Ons was albei bewus van die feit dat sy nie gevra het  of sy mag nie maar of sy moet. Sy het opgestaan, betaal en uit my lewe gestap terwyl ek nog steeds die volheid van haar warm bors in my hand kon voel.

No comments:

Post a Comment